dijous, 2 de maig del 2013

Cursa de la Moixina

Aquest dimecres dia 1 de maig i coincidint amb les Fires de Maig a Olot s'ha fet la 1a edició de la Cursa de la Moixina. Una prova de 10km amb un desnivell de aproximadament 260 m i que transcorre pel Triai,  la Fageda d'en Jordà i la Moixina.  Molt bonica i agradable.

Cursa de la Moixina
Unes 260 persones l'hem feta i hem pogut gaudir d'un dia primaveral i solejat després de molts dies de pluges.
La meva cursa ha estat bona, he fet un temps de 50:51 a un ritme proper als 5 min. per km, que tenim en compte el desnivell ho puc considerar com ràpid. A més m'he trobat molt bé de força i amb molta empenta i ganes. Estic molt motivat per afrontar nous reptes.
La setmana que ve hi participaré a la Cursa Pel Cor de la Fageda. 24 km i més de 1200 metres de desnivell positiu. A més gaudirem de la festa del club tot el cap de setmana i de ben segur que serà un cap de setmana molt complet.
Ja penso en altres reptes per més endavant que he de preparar  a consciència, però això ja ho aniré explicant.


------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Cursa de la Moixina


Este miércoles día 1 de mayo y coincidiendo con las Ferias de Mayo en Olot se ha hecho la 1a edición de la Cursa de la Moixina. Una prueba de 10km con un desnivel de aproximadamente 260 m y que transcurre por el Triai, la Fageda de en Jordà y la Moixina. Muy bonita y agradable.

Cursa de la Moixina

Unas 260 personas la hemos hecho y hemos podido disfrutar de un día primaveral y soleado después de muchos días de lluvias.
Mi carrera ha sido buena, he hecho un tiempo de 50:51 a un ritmo cercano a los 5 min. por km, teniendo en cuenta el desnivel lo puedo considerar como rápido. Además me he encontrado muy bien, fuerte y con muchas ganas. Estoy muy motivado para afrontar nuevos retos.
La semana que viene participaré a la Cursa Pel el Cor de la Fageda. 24 km y más de 1200 metros de desnivel positivo. Además disfrutaremos de la fiesta del club todo el fin de semana y seguro que será muy completo.
Ya pienso en otros retos que tengo que preparar a conciencia, pero esto ya lo iré explicando.